Feladatok * Irj osztalyt Bor neven. Egy bor objektum attributumai a kovetkezok: fajta, evjarat. Az attributumok legyenek privat lathatosaguak. * Irj konstruktort a Bor osztalynak, amely a parameterei alapjan inicializalja az attributumokat. Az osztalynak ne legyen default konstruktora. * Irj publikus fuggvenyeket, amelyekkel lekerdezhetok es modosithatok az attributumok. * Irj toString metodust az osztalynak. * Helyezd a Bor osztalyt az ital nevu csomagba. * Irj osztalyt Aszu neven az ital csomagba, amely szarmazik a Bor osztalybol. Az orokolteken felul egy aszu objektum a puttony attributummal rendelkezik. * Irj konstruktort az Aszu osztalynak, amely 2 parametert var: puttony es evjarat. Ezeknek a parametereknek megfeleloen inicializalja az attributumokat. A fajta attributum aszu objektumok eseteben mindig "aszu" legyen. * Irj publikus fuggvenyeket, amelyekkel lekerdezheto es modosithato a puttony attributum. * Irj toString metodust az osztalynak. * Irj csomagon kivuli futtathato osztalyt. Az osztalynak legyen egy statikus metodusa kiirBor nevvel, amely egy Bor tipusu parametert fogad. A parameterul kapott objektumot irja ki a konzolra. * A main fuggveny sorban elemezze a parancssori parametereket. Amennyiben a parameter "aszu", a kovetkezo ket parameter tartalmazza az evjaratot es a puttonyszamot. Amennyiben nem "aszu", akkor csak az evjarat kovetkezik. Az igy ertelmezett parametereknek megfeleloen hozzon letre Bor es Aszu objektumokat, majd irja ki oket a konzolra a kiirBor metodus segitsegevel. * A megirt osztalyokatat dokumentald javadoc kommentekkel es keszits beloluk javadoc-kal dokumentaciot.