1. Írjunk egy programot, ami megmondja, hogy teljesítettük-e a félévet programozás alapjaiból. Készítsünk egy adatszerkezetet, amiben a hallgatók nevét, pontjait tároljuk. A program tároljon külön minden részpontszámot és a hiányzásokat is. A feladatot láncolt listák felhasználásával oldjuk meg. 2. Kérd be egy NxM-es egész mátrix méretét és elemeit, majd transzponáld a mátrixot és szép formában írasd ki az elemeit. A transzponálás azt jelenti, hogy a foátlóra tükrözöd a mátrixot, azaz a mátrix MxN-es úgy, hogy az i. sor j. eleme megegyezik az eredeti mátrix j. sorának i. elemével. 3. Olvasd be egy számsorozat hosszát, majd az elemeit, és írasd ki oket úgy, hogy elobb a negatív, majd a nemnegatív elemeket sorolod fel. Az elemek sorrendje a negatív illetve nemnegatív blokkon belül az eredetihez képest ne változzon. 4. Egy tömbben soroljunk fel függvényeket, majd hívjuk meg felhasználó által megadott sorszámút. 5. Olvassuk be egy tömb elemeit, írassuk ki az elemeket, duplázzuk meg, majd ismét írassuk ki oket. Mindezt úgy, hogy a tömb bejárását egy bejar nevu függvény végezze, ami megkapja a tömböt és a muveletet. (Egy PGM fájl elso sora a "P2" szöveg; második sorában két egész érték: X Y a kép szélessége és magassága; harmadik sorában egy egész szám: M a képpontok lehetséges maximális értéke; majd ezt követi X*Y darab [0..M] intervallumba tartozó képpontérték.) 6. Olvass be egy PGM képet, és invertáld, azaz minden elem színét változtasd az ellenkezojére, majd írd ki. 7. Olvass be egy PGM képet, és tedd felete-fehérré, azaz az M felénél kisebb intenzitású pontokból csinálj feketét, a többibol pedig fehéret. Az eredmény képet írd ki. 8. Olvass be egy PGM képet és tükrözd a függoleges tengelyére, majd az eredmény képet írd ki.