SZTE - ETR - 'Sándor Mónika: Pszichológia a reklám- és piackutatásban' című kurzus adatai (2006/2007 őszi félév)

Kurzus címe: Sándor Mónika: Pszichológia a reklám- és piackutatásban
Kurzus kódja: PSISPESZSZ-9 (PSI (PSI Pszichológia szak))
Kurzus típusa: _Előadás, _Kollokvium
Melyik szakon: pszichológia (bölcsész / tanár) (E) (BTK Bölcsészettudományi Kar)
Melyik képzési programban: Pszichológia_N [PS01_N] (E) (nappali tagozat)
Tárgyelem megnevezés: Szabadon választható tantárgyak
Javasolt legkorábbi félév: Félévhez nem kötött
Kötelező: Szabadon választható
Mikor: 3×6 óra hétfői napokon
Meghirdető tanszék: Pszichológia Tanszék (BTK)
Kreditek száma: 2
Óraszám: Heti 2
Maximális létszám: 30
Leírás: A kurzus, bár előadás kóddal szerepel kifejezetten gyakorlati jellegű, amelyben szorosan összekapcsolódik a reklámpszichológia, a hatásvizsgálatok és a fogyasztói magatartás vizsgálata. Ebből következően a személyes részvétel alapkövetelmény. Az első t

Utolsó módosítás dátuma: 2006-09-14 10:42 © Makay Géza