SZTE - ETR - 'Marketing; Szakirány: Ökonómia szakirány, logisztikai csoport' című kurzus adatai (2006/2007 őszi félév)

Kurzus címe: Marketing; Szakirány: Ökonómia szakirány, logisztikai csoport
Kurzus kódja: MMOML62 ism (MMOML- (Nappali tagozat_szakmai törzsanyag_ökonómus szakirány_logisztikus csoport))
Kurzus típusa: _Előadás, _Kollokvium
Melyik szakon: mezőgazdasági mérnök (A) (MFK Mezőgazdasági Főiskolai Kar)
Melyik képzési programban: Mezőgazdasági Mérnök_N [MM00_N] (A) (nappali tagozat)
Tárgyelem megnevezés: Marketing; Szakirány: Ökonómia szakirány, logisztikai csoport
Javasolt legkorábbi félév: 4
Kötelező: Kötelező
Oktató(k): Badacsonyi Anna.
Meghirdető tanszék: Gazd. és Vidékfejl. Int.
Kreditek száma: 4
Óraszám: Heti 2
Maximális létszám: -1
Leírás: A tantárgy célja, hogy a hallgató ismerje meg a mezőgazdaság, az élelmiszerpiac jellemzőit, az ágazat sajátosságait, a piaci erőviszonyok tényezőit, a piaci szereplők érdekérvényesítő mechanizmusát, a szolgáltatások marketingjellemzőit, valamint a turizmu

Utolsó módosítás dátuma: 2006-09-14 10:42 © Makay Géza