SZTE - ETR - 'Marketing; Szakirány: Ökonómia szakirány, marketing csoport' című kurzus adatai (2006/2007 őszi félév)

Kurzus címe: Marketing; Szakirány: Ökonómia szakirány, marketing csoport
Kurzus kódja: MMOMM71 ism (MMOMM- (Nappali tagozat_szakmai törzsanyag_ökonómiai szakirány_marketing csoport))
Kurzus típusa: _Előadás, _Kollokvium
Melyik szakon: mezőgazdasági mérnök (A) (MFK Mezőgazdasági Főiskolai Kar)
Melyik képzési programban: Mezőgazdasági Mérnök_N [MM00_N] (A) (nappali tagozat)
Tárgyelem megnevezés: Marketing; Szakirány: Ökonómia szakirány, marketing csoport
Javasolt legkorábbi félév: 3
Kötelező: Kötelező
Oktató(k): Badacsonyi Anna.
Meghirdető tanszék: Gazd. és Vidékfejl. Int.
Kreditek száma: 4
Óraszám: Heti 1
Maximális létszám: -1
Leírás: A tantárgy oktatási célja az élelmiszerpiac fő jellemzőinek, a piaci szereplők magatartási törvényszerűségeinek, a piac alakítási módszereinek megismertetése. Ezen túlmenően tárgyalja a piacgazdaságban elengedhetetlen marketing vezetési módzsereket, melye

Utolsó módosítás dátuma: 2006-09-14 10:42 © Makay Géza