SZTE - ETR - 'Marketing; Szakirány: Távoktatás _ ökonómia, marketing szakirá' című kurzus adatai (2006/2007 őszi félév)

Kurzus címe: Marketing; Szakirány: Távoktatás _ ökonómia, marketing szakirá
Kurzus kódja: MMTOMM71 ism (MMTOMM-T (MMTOMM-T))
Kurzus típusa: _Előadás, _Kollokvium
Melyik szakon: mezőgazdasági mérnök (A) (MFK Mezőgazdasági Főiskolai Kar)
Melyik képzési programban: Mezőgazdasági mérnök_T [MM00_T] (A) (távoktatási tagozat)
Tárgyelem megnevezés: Marketing; Szakirány: Távoktatás _ ökonómia, marketing szakirá
Javasolt legkorábbi félév: 6
Kötelező: Kötelező
Oktató(k): Badacsonyi Anna.
Meghirdető tanszék: Gazd. és Vidékfejl. Int.
Kreditek száma: 3
Óraszám: Félévre 6
Maximális létszám: -1
Leírás: A tantárgy oktatási célja az élelmiszerpiac fő jellemzőinek, a piaci szereplők magatartási törvényszerűségeinek, a piac alakítási módszereinek megismertetése. Ezen túlmenően tárgyalja a piacgazdaságban elengedhetetlen marketing vezetési módszereket, melye

Utolsó módosítás dátuma: 2006-09-14 10:42 © Makay Géza