SZTE - ETR - 'Marketing II.; Szakirány: Vállalkozásfejlesztési szakirány' című kurzus adatai (2006/2007 tavaszi félév)

Kurzus címe: Marketing II.; Szakirány: Vállalkozásfejlesztési szakirány
Kurzus kódja: MMLO102 ism (MMLO (Levelező tagozat_szakmai törzsanyag_Vállalkozásfejlesztési szakirány))
Kurzus típusa: _Előadás, _Kollokvium
Melyik szakon: mezőgazdasági mérnök (A) (MFK Mezőgazdasági Főiskolai Kar)
Melyik képzési programban: Mezőgazdasági mérnök_L [MM00_L] (A) (levelező tagozat)
Tárgyelem megnevezés: Marketing II.; Szakirány: Vállalkozásfejlesztési szakirány
Javasolt legkorábbi félév: 8
Kötelező: Kötelező
Oktató(k): Gál József Dr..
Meghirdető tanszék: Gazd. és Vidékfejl. Int.
Kreditek száma: 3
Óraszám: Félévre 10
Maximális létszám: -1
Leírás: A tantárgy oktatása azt a célt szolgálja, hogy a hallgatókat az alapvető piacgazdasági - piackutatási és piacelemzési - ismereteken túlmenően megismertesse a vállalkozások vezetési és szervezési ismereteivel. Továbbá olyan emberi kapcsolatépítési, érvénye

Utolsó módosítás dátuma: 2007-03-30 09:30 © Makay Géza