SZTE - ETR - 'Marketing; Szakirány: Távoktatás _ ökonómia, marketing szakirá' című kurzus adatai (2006/2007 tavaszi félév)

Kurzus címe: Marketing; Szakirány: Távoktatás _ ökonómia, marketing szakirá
Kurzus kódja: MMTOMM72 ism (MMTOMM-T (MMTOMM-T))
Kurzus típusa: _Előadás, _Kollokvium
Melyik szakon: mezőgazdasági mérnök (A) (MFK Mezőgazdasági Főiskolai Kar)
Melyik képzési programban: Mezőgazdasági mérnök_T [MM00_T] (A) (távoktatási tagozat)
Tárgyelem megnevezés: Marketing; Szakirány: Távoktatás _ ökonómia, marketing szakirá
Javasolt legkorábbi félév: 6
Kötelező: Kötelező
Oktató(k): Gál József Dr..
Meghirdető tanszék: Gazd. és Vidékfejl. Int.
Kreditek száma: 3
Óraszám: Félévre 6
Maximális létszám: -1
Leírás: A cég (vállalat, vállalkozás, intézmény) piaci értékesítési tevékenységének szervezésében és irányításában felmerülő piackutatással, eladással, piaci tervezéssel, reklámmal és egyéb üzleti kommunikációval kapcsolatos feladatok végrehajtása, az e témában é

Utolsó módosítás dátuma: 2007-03-30 09:30 © Makay Géza