SZTE - ETR - 'Interpreting Advertisements' című kurzus adatai (2007/2008 tavaszi félév)

Kurzus címe: Interpreting Advertisements
Kurzus kódja: AMEBA61-7 (AMEBA (Anglisztika BA AMER szakirány))
Kurzus típusa: _Szeminárium, _Gyakorlati jegy
Melyik szakon: Anglisztika BA_AN (BTK Bölcsészettudományi Kar)
Melyik képzési programban: Anglisztika BA_AN [ANG-B-AN] (C) (nappali tagozat)
Tárgyelem megnevezés: Culture/History Course Seminar
Javasolt legkorábbi félév: 4
Kötelező: Kötelező
Mikor: Szerda 08:00
Hol: Amerikanisztika szem.szoba (PE214)
Oktató(k): Vajda Zoltán Dr..
Meghirdető tanszék: Angol-Amerikai Intézet
Kreditek száma: 3
Óraszám: Heti 2
Maximális létszám: 15
Leírás: This course is designed to provide students with analytical tools necessary for the interpretation of advertisements. Drawing on linguistics and literary studies, it also aims to explore the main features of advertising as discourse. Doing this it addre

Utolsó módosítás dátuma: 2008-02-27 09:35 © Makay Géza