SZTE - ETR - 'Agrármarketing' című kurzus adatai (2007/2008 tavaszi félév)

Kurzus címe: Agrármarketing
Kurzus kódja: BMA391 ea (BSc_STA (Szakmai törzsanyag))
Kurzus típusa: _Előadás, _Kollokvium
Melyik szakon: mezögazdasági mérnök BSc (C) (MGK Mezőgazdasági Kar)
Melyik képzési programban: Mezögazdasági mérnök BSc_N (2007-ig) [BM00_K_N] (C) (nappali tagozat)
Tárgyelem megnevezés: Agrármarketing
Javasolt legkorábbi félév: 6
Kötelező: Kötelező
Mikor: kedd 9,50-11,30
Hol: MK-231-10, "B" előadó
Oktató(k): Benkő-Kiss Árpád Dr..
Meghirdető tanszék: Gazd. és Vidékfejl. Int.
Kreditek száma: 3
Óraszám: Heti 2
Maximális létszám: -1
Leírás: A sikeres marketingszemlélet kialakítása. Nyereségorientált vállalkozás működtetése. A marketing alapfogalmai. Marketing stratégiák kialakítása. Marketing információk rendszerezése, infromációs rendszer kialakítása.

Utolsó módosítás dátuma: 2008-02-27 09:35 © Makay Géza