SZTE - ETR - 'Agrármarketing' című kurzus adatai (2008/2009 őszi félév)

Kurzus címe: Agrármarketing
Kurzus kódja: BMLA391 ism (BSc_LSTA (Szakmai törzsanyag))
Kurzus típusa: _Előadás, _Kollokvium
Melyik szakon: mezögazdasági mérnök BSc (C) (MGK Mezőgazdasági Kar)
Melyik képzési programban: Mezögazdasági mérnök BSc_L (2007-ig) [BM00_K_L] (C) (levelező tagozat)
Tárgyelem megnevezés: Agrármarketing
Javasolt legkorábbi félév: 6
Kötelező: Kötelező
Oktató(k): Benkő-Kiss Árpád Dr..
Meghirdető tanszék: Gazd. és Vidékfejl. Int.
Kreditek száma: 2
Óraszám: Félévre 0
Maximális létszám: -1
Leírás: A sikeres marketingszemlélet kialakítása. Nyereségorientált vállalkozás működtetése. A marketing alapfogalmai, marketing stratégiák kialakítása. Marketing információk rendszerezése, információs rendszer kialakítása.

Utolsó módosítás dátuma: 2008-07-30 08:53 © Makay Géza