SZTE - ETR - 'Agrármarketing' című kurzus adatai (2009/2010 őszi félév)

Kurzus címe: Agrármarketing
Kurzus kódja: BMA391 ism (BSc_STA (Szakmai törzsanyag) )
Kurzus típusa: _Előadás, _Kollokvium
Melyik szakon: mezögazdasági mérnök BSc (C) (MGK Mezőgazdasági Kar)
Melyik képzési programban: Mezögazdasági mérnök BSc_N (2007-ig) [BM00_K_N] (C) (nappali tagozat)
Tárgyelem megnevezés: Agrármarketing
Javasolt legkorábbi félév: 6
Kötelező: Kötelező
Oktató(k): Benkő-Kiss Árpád Dr..
Meghirdető tanszék: Gazdálkodási és Vidékfejlesztési Intézet
Kreditek száma: 3
Óraszám: Félévre 0
Maximális létszám: -1
Leírás: A sikeres marketingszemlélet kialakítása. Nyereségorientált vállalkozás működtetése. A marketing alapfogalmai. Marketing stratégiák kialakítása. Marketing információk rendszerezése, infromációs rendszer kialakítása.

Utolsó módosítás dátuma: 2009-11-20 09:59 © Makay Géza