SZTE - ETR - 'Reklámok értelmezése' című kurzus adatai (2009/2010 őszi félév)

Kurzus címe: Reklámok értelmezése
Kurzus kódja: KBA-MA014-2 (KBA-MA (BA kommunikáció- és médiatudomány MA előtanulmányok) )
Kurzus típusa: _Előadás, _Kollokvium
Melyik szakon: Kommunikáció és médiatudomány BA_AL (BTK-BMI Budapest Média Intézet)
Melyik képzési programban: Kommunikáció és médiatudomány BA_AL [KOM-B-AL] (C) (levelező tagozat)
Tárgyelem megnevezés: Kötelezően választható MA előtanulmány tantárgy (3 kredites ea.)
Javasolt legkorábbi félév: 5
Kötelező: Kötelezően választható
Oktató(k): Havasi Zoltán.
Meghirdető tanszék: BTK-BMI Budapest Média Intézet
Kreditek száma: 3
Óraszám: Félévre 12
Maximális létszám: -1

Utolsó módosítás dátuma: 2009-11-20 09:59 © Makay Géza